Laden...

LEVERING BINNEN 1 TOT 2 WERKDAGEN

GRATIS VERZENDING VANAF €50!

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Veelgestelde vragen

- Het product is uitverkocht, komt deze nog terug in de webshop?

Uitverkochte items worden zo snel mogelijk aangevuld. Echter kan het zijn dat sommige collecties niet meer worden aangevuld vanwege nieuwe collecties tijdens de seizoenswisselingen. De laatste maten/items zullen aan het einde van het seizoen in de sale gaan. Dit geldt met name voor t-shirts en tassen. De meeste items zijn het hele jaar door te bestellen! Volg Studio Anna Jirina op Instagram om op de hoogte te blijven van nieuwe collecties, eventuele aanvullingen van de voorraad én natuurlijk de sale!


- Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats één of meerdere items in je winkelmandje. Onderaan het winkelmandje vind je de knop ‘afrekenen’ en kun je de ‘bestelling plaatsen.’ LET OP! Je bestelling is pas doorgekomen als de transactie voltooid is.


- Welke betaalmethodes accepteert Studio Anna Jirina?

Je kunt bij ons betalen met iDeal en PayPal.


Wat is de levertijd?

De levertijd is gemiddeld 1-2 werkdagen. Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Soms kan dit iets langer duren i.v.m. weekenden en feestdagen. Mocht je bestelling ernstig vertraagd zijn - wegens (persoonlijke) omstandigheden - dan ontvang je van ons natuurlijk een berichtje! Voor België kan de levertijd iets langer zijn.


- Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen standaard 3,80 (NL). Bij een bestelling vanaf 40 euro is de verzending gratis (NL). De verzendkosten voor België bedragen 9,80. Helaas is gratis verzending naar België niet mogelijk. Wel maken wij het mogelijk om meerdere t-shirts in één zending (à 9,80 verzendkosten) mee te sturen.


- Hoe kan ik een pre order plaatsen?

De shop wordt regelmatig aangevuld met nieuwe producten. Wanneer deze producten nog in productie zijn en nog niet geleverd zijn, is het mogelijk om in de tussentijd een pre order te plaatsen. Je kunt het product gewoon bestellen in de shop en met iDeal of Paypal betalen. Je zult het product als één van de eersten ontvangen!


- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk deze te wijzigen of te annuleren. Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Uiteraard heb je wel altijd het recht om je items te retourneren (zie het kopje ‘retourneren’ voor de voorwaarden). 


- Kan ik mijn verzendadres wijzigen?


Studio Anna Jirina probeert alle orders zo snel mogelijk in te pakken en te versturen. Mocht het pakketje nog niet afgeleverd zijn bij PostNL, dan is het nog mogelijk om het verzendadres te wijzigen. Stuur in dat geval even een mailtje naar info@studioannajirina.nl


- Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging van info@studioannajirina.nl. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op. We zullen je de bevestiging alsnog toesturen. 


- Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?

Is het item wat je hebt besteld toch niet helemaal naar je zin of heb je een andere maat nodig? Geen probleem, je kan je product(en) altijd retour sturen binnen 14 kalenderdagen (wettelijk herroepingsrecht). Wij dienen de retour binnen deze termijn te hebben ontvangen. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Vul het bijgevoegde retourformulier in en stuur je bestelling naar ons terug. Het retouradres staat vermeld op het retourformulier.


- Hoe lang duurt het voordat ik het geld teruggestort krijg bij een retour?


Je krijgt het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) binnen 5 werkdagen (nadat wij de retourzending in goede orde - d.w.z. onbeschadigd, vrij van (make-up)vlekken en met het originele merklabel + kartonnen label - hebben ontvangen) teruggestort op de rekening waarmee je de aankoop hebt voltooid. 


- Ik heb geen pakbon ontvangen bij mijn bestelling, hoe kan ik nu iets retour sturen?


Foutje van ons, excuses! Wanneer je geen pakbon hebt ontvangen bij je bestelling en je wilt deze toch retour sturen, willen wij je vragen om het volgende te doen:
Voeg bij je retour een papiertje toe met:

- Je naam
- Je ordernummer
- Het ingevulde retourformulier



- Ik ben vergeten de pakbon mee te sturen met de retourzending, wat nu?

Wanneer je vergeten bent de pakbon mee sturen met je retour, kun je het beste even een mailtje sturen naar info@studioannajirina.nl


- Mijn bestelling is incompleet, beschadigd/kapot of verkeerd geleverd


Wat vervelend, onze oprechte excuses voor dit ongemak! Mocht er iets mis zijn met je bestelling, neem dan even contact met ons op via info@studioannajirina.nl


- Waar heb ik garantie op?
 

Op onze fashion-items heb je een garantietermijn van 30 dagen. Mocht een item binnen deze termijn om onverklaarbare redenen beschadigen of mocht er iets anders aan mankeren, neem dan contact op via info@studioannajirina.nl

Let op: Wij geven geen garantie op (was) ongelukjes die je zelf veroorzaakt, dus wees voorzichtig! Lees hier onze blogpost over hoe je een kledingstuk met print zorgvuldig kunt wassen en hoe je deze lang mooi kunt houden.

Wij zullen het kledingstuk eerst inspecteren om ervan verzekerd te zijn dat het ongemak binnen de garantievoorwaarden valt, alvorens het geld terug te storten.


- Welke regels gelden er tijdens de sale?


Het kan gebeuren dat er, met nieuwe collecties in aantocht, items in de sale worden gezet in onze webshop. Tijdens de sale gelden er iets andere regels dan normaal. Tijdens de sale dien je rekening te houden met het volgende:

- Wanneer je een item hebt besteld en deze later in de sale komt, dan kunnen wij de korting helaas niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.

- Het retourneren van sale items is uiteraard gewoon mogelijk, er wordt dan een tegoedbon/kortingscode uitgeschreven.

- Mocht je meerdere items (sale en reguliere collectie) tegelijk hebben besteld, dan kun je het item van de reguliere collectie uiteraard wel retourneren en krijg je het aankoopbedrag teruggestort.